معایب اخذ روادیدِ قبرس شمالی (اقامت قبرس شمالی)
نوشته شده توسط : صبا


معایب اخذ روادیدِ قبرس شمالی (اقامت قبرس شمالی)
تا یک‌سری سال پیشین مقررات به‌این صورت بود که چنانچه اقامت قبرس شمالی (کاری، سرمایه‌گذاری یا این که تحصیلی) را در گذرنامه خویش داشتید، فعالیت برای ورود به قبرس جنوبی و یونان طاقت فرسا می شد. چراکه در شیت گذرنامه مهر و تمبر قانونی تصویب می گردید. ولی اینک قانون ها تغییر و تحول یافته میباشد و درواقع هم‌در حال حاضر اقامت قبرس شمالی در گذرنامه تصویب نمیشود. اما یک استثنا وجود دارااست که مرتبط با مدیرعاملان موسسه ها بوده و این مهر در گذرنامه مدیرعاملان تصویب میشود. بنابراین که مراحلش آنلاین میباشد. به همین عامل برای هدف های دیگر همانند قبرس جنوبی و یونان مشکلی ویزا کاری قبرس شمالی نخواهد بود.

از سایر معایب اخذ اقامت قبرس شمالی این میباشد که مراحل دریافت اقامت دایم قبرس شمالی نیز بسیار وقت گیر خواهد بود.
گونه های ويزاي قبرس شمالي(اقامت قبرس شمالی)
همان گونه که اشاره کردیم اقامت قبرس شمالی دارنده اشکال مختلفی میباشد که اشخاص با دقت به حالت و غرض معاش خویش یکی آنان‌را تحت عنوان غرض اساسی سفر‌شان گزینش می‌نمایند. با این وجود جهت دریافت هر نوع از اقامت بایستی وضعیت و مدارک خاصی را به‌این مرزو بوم ارائه نمائید تا بعداز نظارت و پذیرش به شما روادید یا این که به عبارتی اقامت موقت برای معاش، عمل و یا این که علم آموزی داده خواهد شد و بعد از سپری شد چند سال نیز بتوانید برای اخذ کارت اقامت دایم خویش درخواست دهید. براین اساس قبل از مبادرت به دریافت اقامت قبرس شمالی آغاز می بایست غرض خویش را معلوم نمایید. اشکال روادیدِ قبرس شمالی (اقامت قبرس شمالی) که با به کار گیری از آنان می توانید بدین مرز و بوم هجرت یا این که مسافرت نمائید مشمول:

روادیدِ توریستی قبرس شمالی
روادیدِ توریستی قبرس شمالی برای بازدید و مسافرت بدین سرزمین میباشد که فقط 30 روز اعتبار داراست. به عبارتی‌طور که در ابتدا نیز ذکر شد درصورتی که ادله موجهی مانند برهان توریستی، رزرو هتل، دیدار اقوام در قبرس شمالی، نشانی مشخصی برای اقامت و از تمامی اصلی‌خیس بلیط رفت و رجوع و برگشت داشته باشند، می توانند به بازه 30 روز در قبرس شمالی اذن بازدید توریستی اخذ نمایند و درصورتی که گشوده برهان موجهی مانند دیدار فرزندان وجود داشته باشد، قابلیت تمدید برهه زمانی فرصت ماندن در قبرس شمالی تا 90 روز نیز قابل تمدید خواهد بود. در لحاظ داشته باشید در‌حالتی که که به قصد توریستی هتلی برای محل اقامت خویش گزینش نموده اید و یا این که از پلتفورم هایی مانند Airbnb به کار گیری می‌کنید، خوب میباشد پرداختی آن را ایفا داده باشید و سند پرداخت محل اقامت خویش را نیز به افسر در دست گرفتن گذرنامه نماد دهید تا مبتلا ایراد نشوید.

همینطور اشخاصی که به طور توریستی برای بازدید از پروژه های املاک به قبرس شمالی مهاجرت میکنند عالی میباشد از سوی موسسات دارای اعتبار مشورت کردن سپرده گذاری یا این که شرکت ها آفریننده دعوت طومار داشته باشند تا در فرودگاه در گیر مهاجرت کاری به قبرس شمالی  خلل نشوند.
روادیدِ تحصیلی قبرس شمالی
اقامت یا این که روادیدِ تحصیلی قبرس شمالی نیز یکی‌از دیگر از اشکال اقامت دارای اعتبار این مرزوبوم میباشد که اشخاص بالای 18 سال میتوانند آن را اخذ نمایند. ولی اشخاص زیر 18 سال قابلیت و امکان اخذ اقامت را ندارند و نیازی به‌این نوع از اقامت نخواهند داشت؛ به‌طوری که یک کدام از اقوام جايگاه یک آنان (بابا یا این که مامان) بایستی یکی‌از اشکال اقامت قبرس شمالی (دانشجویی، خرید ملک و سرمایه‌گذاری یا این که کاری) را داشته باشند در‌این‌صورت‌ اشخاص زیر 18 سال می توانند در قبرس شمالی به علم آموزی و معاش بپردازند.

روادیدِ دانشجویی قبرس شمالی
اخذ اقامت یا این که روادیدِ دانشجویی هیچ تاثیری در دریافت کردن اقامت دایم شما نخواهد داشت. به گونه ای که برای اخذ اقامت دایم شخص بایستی از روش اقامت کاری یا این که سرمایه‌گذاری مبادرت نماید. البته علم آموزی در قبرس شمالی مزایایی نیز به یاروهمدم داراست که میتوانید برای داده ها بیشتر به نوشته‌ی‌علمی حالت علم آموزی در قبرس شمالی به چه شکل میباشد؟ نصیب مزایای آن مراجعه‌کنید.





:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: